Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Τα παράδοξα των χαρτών πλοήγησης

Τα παράδοξα των χαρτών πλοήγησης

παραπροχτές χρειάστηκε να κάνω μια διαδρομή κοντά στην περιοχή μου και ως συνηθως άνοιξα το Navigon 92 PR Live να δώσω την  διεύθυνση Georg-Elser-Ring 39, 48432 Rheine και διαπίστωσα οτι ο δρόμος δεν υπάρχει καν στον χάρτη...λαθος έκανα λεω και δίνω την διεύθυνση στο Garmin 3490LTM τιποτα και εκει...λεω δεν μπορεί και μπαινω στην σελίδα της Navteq μιας και οι 2 συσκευες εχουν τον χαρτη της..-για  να μην λεω πολλά λογού του χρόνου δεν μου πήγε το μυαλο καν να δω και στοTomTom1015Live World καθώς στην περιοχή μου δεν το εμπιστεύομαι απολυτά-διαπίστωσα ότι δεν εχει καν το σύμπλεγμα των δρόμων. Η περιοχή ειναι το παλιό στρατόπεδο της Πόλης Rheine στην Βόρεια Βεστφαλία οπως δείχνει η φωτογραφία κάτω απο το google maps. O δρόμος ειναι ο παράπλευρος του κεντρικοί δρομου Elte strasse

εδω ο χαρτης της Navteq όπως έχει σήμερα
με αποτέλεσμα να ξεκινήσω στα τυφλά και να μην φτάσω στην ώρα μου με αποτέλεσμα να ακυρωθεί το ραντεβού για την άλλη μέρα (δυστυχώς έτσι όπως έφυγα να μην έχω πάρει το κινητό τηλέφωνο μαζί μου)

Αργά το βράδυ παίζοντας με το TomTom1015Live World διαπιστώνω οτι εχει τον δρόμο....ωραία...εδώ είμαστε λέω και αύριο θα πάω με αυτό και έτσι έγινε.

Την αλλη μέρα φτάνοντας εκεί μου λεει να στρίψω απο την Elte σε είσοδο/δρόμο για  ποδήλατα αντί του Graf vom Stauffenberg...με έστειλε άλλα ήμουν εκεί!!!

Εξηγώ την παραπάνω φώτο
Το 1 είναι η κανονική είσοδος και το σημαιάκι ο προορισμός
Το 2 είναι ο ποδηλατοδρόμος

Έτσι το τελικό συμπέρασμα είναι - εδω θα δανειστώ την ατάκα της Άντζελας Δημητρίου- Κάνεις δεν ειναι Άσφαλτος...;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε που εκφράσατε την άποψή σας

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.